Nieuwsbrief Vijf Heiligen Parochie

Nieuwsbrief VHP vierkant

Iedere week ontvangen onze leden onze digitale nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief vertellen we meer over de ontwikkelingen en activiteiten binnen onze parochie. De laatste versie van onze nieuwsbrief kun je online lezen op https://issuu.com/vijfheiligenparochie

Een geprinte verkorte versie van de nieuwsbrief is te vinden in onze kerken, in seniorenpartner De Wijngaerd in Made, in de kapel van Helkant en de Mariakapel aan de Poolse dreef en ontmoetingscentrum Zonzeel te Hooge Zwaluwe.

Wil je ook de nieuwsbrief ontvangen?

Nieuwsbrieven teruglezen? Ben je op zoek naar een oudere nieuwsbrief?

Openingstijden

tegel openingstijden glasinloodDe Vijf Heiligen Parochie is gastvrij. U bent welkom voor viering, ontmoeting en gesprek met pastorale beroepskrachten en vrijwilligers. Op het parochiecentrum en de parochiekantoren maakt u afspraken en regelt u zaken die de kerk betreffen.

Voor plannen van uitvaarten en verzoeken tot ziekenzalving belt u met 06-10490088

Parochiecentrum Vijf Heiligen Parochie
Kerkstraat 6
4921 BB Made
Telefoon 0162 68 23 03
Kantoortijden: maandagmiddag 12.00 uur – 15.00 uur
dinsdag, woensdag en vrijdag van 9.00 uur tot 12.00 uur

Parochiekantoor Wagenberg
Dorpsstraat 56
4845 CG Wagenberg
Telefoon 076-5931236
Kantoortijden: dinsdagochtend van 09.30 uur tot 12.00 uur

Parochiekantoor Terheijden
Markstraat 2 (via zij-ingang sacristie van de H. Antonius Abtkerk)
4844 CR Terheijden
Telefoon 076-593 1216
Kantoortijden: vrijdagochtend van 09.30 uur tot 12.00 uur

Weekendvieringen

Victoriazaal van seniorenpartner de Wijngaerd Made
Zondagochtend 9.30 uur

H. Antonius Abt kerk Terheijden
Zaterdagavond 19.00 uur

H. Gummaruskerk Wagenberg
Zondagochtend 09.30 uur

Let op: De H. Bernarduskerk is op zondag 21 augustus 2022 aan de eredienst onttrokken. In afwachting van de nieuw te realiseren kerkplek in de Kapel Maria Magdalena (kapel van het voormalige klooster) worden de zondagvieringen van Made in de Victoriazaal van seniorenpartner de Wijngaerd gehouden. Aanvang blijft 9.30 uur. Adres: Cyclaamstraat 2A, 4921 JC Made.

Daar bent u van harte welkom en mocht u problemen hebben met vervoer neem dat contact op met het parochiekantoor via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.