Weekendvieringen in de Vijf Heiligen Parochie

Vanaf 1 juli 2024 zijn er binnen onze Vijf Heiligen Parochie in het weekend nog maar twee vieringen.

Made

In Made is er elke zondag om 9.30 uur een viering in Seniorenpartner ‘de Wijngaerd’. Dit in afwachting van de nieuw te realiseren kerkplek in de Maria Magdalena kapel (de Kapelzaal van de vroegere Mayboom, eerder de kapel van het voormalige zusterklooster).
Adres: Cyclaamstraat 2A, 4921 JC Made.
Mensen in Made die niet over eigen vervoer beschikken en toch graag de viering in Seniorenpartner ‘de Wijngaerd’ willen bijwonen kunnen contact zoeken met het parochiesecretariaat in Made.

Terheijden en Wagenberg

In Terheijden en Wagenberg is er om en om een viering: het ene weekend in Terheijden (zaterdag 19.00 uur) en het andere weekend in Wagenberg (zondag om 9.30 uur).
Mensen in Terheijden en Wagenberg die toch een weekendviering willen bijwonen als in hun woonplaats dat weekend geen viering is en die niet over eigen vervoer beschikken, kunnen zich in verbinding stellen met de parochiekantoren, dan wordt er voor hen vervoer geregeld naar een plaats waar wel een viering is.

Vieringen in Zorgcentrum Antonius Abt te Terheijden

Tevens wijzen wij u op de mogelijkheid om op maandag om 10.30 uur de viering in Zorgcentrum Antonius Abt te Terheijden bij te wonen.

Verdere informatie

Zie in verband met de weekendvieringen en andere speciale vieringen de Agenda op deze website of raadpleeg de huis aan huisbladen ’t Carillon en Rondom de Toren of onze Nieuwsbrief VHP voor intenties en extra vieringen.

Nieuwsbrief Vijf Heiligen Parochie

Nieuwsbrief VHP vierkant

Iedere week ontvangen onze leden onze digitale nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief vertellen we meer over de ontwikkelingen en activiteiten binnen onze parochie. De laatste versie van onze nieuwsbrief kun je hier vinden.

Een geprinte verkorte versie van de nieuwsbrief is te vinden in onze kerken, in seniorenpartner De Wijngaerd in Made, in de kapel van Helkant en de Mariakapel aan de Poolse dreef en ontmoetingscentrum Zonzeel te Hooge Zwaluwe.

Wil je ook de nieuwsbrief ontvangen?

Nieuwsbrieven teruglezen? Ben je op zoek naar een oudere nieuwsbrief?