ma di wo do vr za zo

Gezocht: Vrijwilligers voor onderhoud begraafplaats Wagenberg

Kerkhof Wagenberg

Onderhoud begraafplaats...iets voor u? Onze enthousiaste groep kerkhofvrijwilligers in Wagenberg zijn op zoek naar collega-vrijwilligers die samen met hen willen werken aan het onderhoud van onze begraafplaats.

Van Pasen tot Allerzielen wordt er om de week op dinsdagochtend gewerkt. Natuurlijk met een pauze voor een kopje koffie.

Werkt u graag buiten, vindt u het belangrijk dat ons kerkhof er netjes uitziet en wilt u daaraan meewerken? Neem dan contact op met ons op.

Interesse?

U bent van harte welkom!

Vacatures/Vrijwilligerswerk Vijf Heiligen Parochie

Op zoek naar ander vrijwilligerswerk binnen onze parochie? Kijk dan op onze vacature/vrijwilligerspagina. Of neem contact op met iemand van het pastoraal team of bij het secretariaat van de parochie.

Voor meer informatie over het vrijwilligerswerk kunt u ook contact opnemen met het parochiekantoor, Kerkstraat 6 te Made, tel. 0162-682303, e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestuursleden gezocht

Het bestuur van de Vijf Heiligen Parochie is op zoek naar versterking.

Affiniteit met bouwzaken en/of financiën zou fijn zijn. Er zijn verschillende mogelijkheden binnen het bestuur om uw voorkeur van portefeuille te realiseren.

Stuur een bericht naar het secretariaat Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of naar de penningmeester Ad van Alphen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gezocht: Vrijwilligers voor onderhoud begraafplaats Terheijden (M/V)

Vrijwilligers begraafplaats Terheijden foto

Ad, Nico, Rien, Ad, Arie, Henk, Rob, Ad en Nelly zijn op zoek naar collega-vrijwilligers voor het onderhoud van de begraafplaats in Terheijden. Interesse? Kom gewoon een keer langs of neem met ons contact op.

De Vijf Heiligen Parochie is op zoek naar groene enthousiaste mensen die mee willen werken aan een goed onderhouden begraafplaats in Terheijden. Werkt u graag in de buitenlucht? Vindt u het belangrijk dat de rustplaats voor onze nabestaande er netjes en waardig uitziet? Wilt u actief betrokken zijn bij de samenleving? Kom dan de groep vrijwilligers versterken die zich iedere week een dagdeel inzet om de R.K. begraafplaats bij de Antonius Abtkerk netjes en waardig te houden.

Naast het reguliere onderhoud van schoffelen, harken, grasmaaien, snoeien en bladblazen bekijkt de groep met elkaar ook de mogelijkheden om het kerkhof nog gebruiksvriendelijker te maken. Zij creëren graag een mooie, vredige plek voor de overledenen, nabestaanden en de bezoekers. De groep neemt gezamenlijk de beslissingen rond de activiteiten in samenwerking met het parochiebestuur. De coördinatie ligt bij Ad van Beek, met op de achtergrond nog steeds de drijvende kracht van Toon van Oosterhout.

Twijfel niet en kom gerust eens langs op woensdagmorgen tussen 9.30 uur - 12.00 uur en maak een praatje met de mensen op de werkplek. U bent meer dan welkom!

Meer informatie

Wilt u meer weten of komt u graag eerst eens even kijken, neem dan contact op met Ad van Beek, tel. 076-5931878 of tel. 06-28332510 of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vijf Heiligen Parochie is op zoek naar 2 kosters (m/v)

In de kerk van de H. Gummarus te Wagenberg en in de kerk van de H. Antonius Abt in Terheijden zijn we op zoek naar kosters (m/v). Het betreft om twee vrijwillige functies waar het belangrijk is dat u flexibel bent, graag met anderen samenwerkt en zich wil inzetten voor onze gemeenschap.

De Vijf Heiligen Parochie heeft 3 kerken: H. Bernarduskerk in Made, H. Gummaruskerk in Wagenberg en H Antonius Abtkerk in Terheijden. Voor H. Gummaruskerk in Wagenberg en H Antonius Abtkerk in Terheijden zijn wij op zoek naar:

Koster H. Gummaruskerk te Wagenberg (m/v)
U verzorgt in samenspraak met de andere kosters voor de wekelijkse zondagsviering en voor de viering van de hoogfeesten in de H. Gummaruskerk te Wagenberg. In Wagenberg gaat u in samenspraak met de andere kosters meedraaien in een dienstenrooster.

Koster H. Antonius Abtkerk in Terheijden (m/v)
U verzorgt in onderling overleg voor de wekelijkse zaterdagavondviering en voor de viering van de hoogfeesten in de kerk van de H. Antonius Abt in Terheijden. In Terheijden zal in onderling overleg met de huidige koster bekeken worden wanneer u uw taken kunt vervullen.

Heeft u interesse in de functie van koster of kent u iemand die deze functie graag zou willen vervullen, neemt u dan contact op met het secretariaat van de Vijf Heiligen Parochie.

Pastoraal Team en Parochiebestuur Vijf Heiligen Parochie.