De Tempeliers uit Made, een enthousiaste groep zangers en zangeressen

Tempeliers

Onze parochie telt maar liefst acht koren en dat mogen we een groot goed noemen. In de aankomende periode zetten we een koor in de schijnwerpers. Deze keer zetten we het zangkoor De Tempelier in het zonnetje.

De Tempeliers

Een koor met een lange historie, want in 2017 vierden zij hun gouden jubileum!
Zij begonnen ooit als jongerenkoor vanuit de Bernarduskerk maar hebben nu het repertoire uitgebreid met ballads, musicalnummers en popsongs. De verbinding met de kerk is echter altijd gebleven. Elke woensdagavond wordt er gerepeteerd in de sacristie van de Bernarduskerk. Na de repetitie is er voor de liefhebbers een nazit in ’t Hokske. Naast het opluisteren van kerkdiensten zingen zij ook graag op festivals zoals het Festival KOM in Oosterhout. Het koor wordt begeleid door een band bestaande uit een toetsenist, een drummer en een fluitiste. Pieter Baart is de dirigent.

Lijkt het je wat en wil je meedoen of eens een kijkje komen nemen?

De koren in de Vijf Heiligen Parochie

Bernarduskoor