Lijfrente overeenkomst

Voor deelname aan de lijfrente overeenkomst kunt u het bijgevoegd formulier lijfrente overeenkomst gebruiken.

Download hier het formulier.

Gelieve deze overeenkomst in te vullen, te printen en getekend af te geven op het parochiekantoren of te sturen naar:
- Voor Made en Hooge Zwaluwe, parochiekantoor, kerkstraat 6, 4921 BB Made, tel: 0162 682303.
- Voor Terheijden, parochiekantoor, Markstraat 2, 4844 CR Terheijden, tel: 076 5931216
- Voor Wagenberg, parochiekantoor, Dorpsstraat 56, 4845 CG Wagenberg, tel: 076 5931236.

Het bestuur van de Vijf Heiligen Parochie zorgt dat de getekende lijfrente overeenkomst bij u retour komt.

Voor meer informatie zie Lijfrente onder hoofdmenu FINANCIEN.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.